W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij
Strona główna > Urząd > Struktura organizacyjna > Biuro Szefa Urzędu

Biuro Szefa Urzędu


Zastępca Dyrektora Karolina Marcjanik   tel. (22) 60-174-23
fax. (22) 60-174-22 e-mail: k.marcjanik@udsc.gov.pl
 
 
Do zakresu działania Biura Szefa Urzędu należy:
 
1.     obsługa kontaktów Szefa Urzędu oraz Zastępców Szefa Urzędu z instytucjami krajowymi i zagranicznymi oraz prowadzenie korespondencji w tym zakresie;
2.     inicjowanie, koordynowanie oraz realizacja zadań w zakresie współpracy Urzędu z organizacjami międzynarodowymi, instytucjami międzynarodowymi, agencjami Unii Europejskiej oraz urzędami imigracyjnymi innych państw, w zakresie właściwości Szefa Urzędu;
3.     przygotowywanie stanowiska Szefa Urzędu lub koordynowanie jego opracowywania w zakresie dokumentów legislacyjnych i pozalegislacyjnych Unii Europejskiej;
4.     prowadzenie obsługi zagranicznych wyjazdów służbowych oraz organizowanie przyjmowania delegacji zagranicznych;
5.     prowadzenie spraw związanych z kontrolą wewnętrzną i kontrolą wykonywania przez wojewodów zadań w sprawach należących do zakresu działania Szefa Urzędu oraz ewidencjonowanie upoważnień do ich przeprowadzania;
6.     koordynowanie zadań z zakresu kontroli zarządczej w Urzędzie;
7.     prowadzenie spraw związanych z rozpatrywaniem skarg, wniosków i petycji skierowanych do Szefa Urzędu;
8.     opracowywanie i udostępnianie danych statystycznych z rejestrów prowadzonych przez Szefa Urzędu;
9.     opracowywanie, w oparciu o dane statystyczne, o których mowa w pkt 8, analiz tematycznych na potrzeby Szefa Urzędu;
10.  obsługa informacyjna i prasowa Szefa Urzędu i Zastępców Szefa Urzędu;
11.  przygotowywanie opinii i ekspertyz w sprawach należących do zakresu działania Szefa Urzędu;
12.  przygotowywanie, we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, projektów pism;
13.  współpraca z organizacjami pozarządowymi w zakresie działania Szefa Urzędu oraz koordynowanie tej współpracy w sytuacji gdy wykracza ona poza zakres działania jednej komórki organizacyjnej Urzędu;
14.  wykonywanie zadań z zakresu przestrzegania praw człowieka i zagadnień pokrewnych w zakresie właściwości Szefa Urzędu.



Wytworzył: P Walczak (5 lipca 2013)
Opublikował: Piotr Walczak (5 lipca 2013, 08:59:59)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 2250

wersja do zapisu wersja do druku